Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Linn Skärnell - 21 juni 2015 20:05

Hej igen nu kommer änu en frågor och svar.

1. favo serie: Violetta
2. favo filmer: Alla Twilight
3. favo skol ämne: Mattematik
4. yrke:Läkare


tyvär hinner inte jg mer men jag kommer snart med ett nytt inlägg!

Av Linn Skärnell - 21 juni 2015 19:57

Jag har alltid känt att jag är något särskilt men jag har inte ens vänner i samma stad som jag. Så tänkte jag för några dar sän men allt förändrades på ett ögon blick jag har träffat en vän hon heter Wilma och ska börja i samma klass som jag ska börja i hon är också ny inflyttad. Det känns skönt att ha någon vän att prata med det var länge sen nu! Nu har jag kommit med i livet igen jag känner inte att jag måste vara någon speciel nu räcker det att vara speciel på mitt sätt. Jag har tänkt mycke på sista tiden det var Wilma som gjorde så att jag fick tag i mitt liv. Jag har inte kännt henne länge tenisktsätt bara två dagar men jag känner att vi passar bra som kompisar vi delar intressen vi tycker ganska lika också! Jag kanske inte har ett perfekt liv men mitt liv gör mig lycklig! Och det duger fint för mig. Jag älskar mitt hus,min familj,min vän,min släckt och sånna som har hjälpt mig i livet på ett enda sätt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards